Тэмцээн!!!

За удахгүй миний админ болсоны болон энэ блогийн маань гурван жилийн ой болох нь ээ тийм учраас би хэдэн асуулт асуугаад бүгдээрэнд нь /хамгийн оновчтой хариулсан/ нэг хүнд бэлэг бэлдхээр боллоо лдоо… Тэгэхдээ тийм том бэлэг бишээ чадхаараа л хэхэ

Гол нь асуултууд бүгд админых нь тухай /K-POP-н/!!! Гурван жил надтай хамт байсан хүмүүс гайгүй намайг мэдэх байх… Хааяа бодол санаа минь өөрчлөгддөг ч гэлээ би бас үнэнч хүн учраас намайг гайгүй мэддэг бол хэцүүдэх зүйл байхгүй болов уу 🙂

1. woogel2pm-н хамгийн дуртай эрэгтэй хоёр idol!!! /шипи хэрэггүй гэж бодож байна/

2. админых нь хамгийн дуртай эмэгтэй idol-ууд!!! /5-г!! Өөрсдийнхөө бодож байгааг бичихэд хамгийн ихээр таарч байгаа нь зөв хариултанд орно гэсэн үг 😉 шипи өгөхөд JYP-гаас 1 л байдаг юм бүр хамгийн хайртай дуртай гэхлээр 😛 /

3. миний хамгийн анхны бичиж байсан өгүүллэг!!! /энэ блогт жоохон сүүлд орж байсан ямар ч л байсан блогтоо хийсэн шүү 🙂 /

4. миний анхны subtitle-тай хийж байсан дуу/клип /яг мэдэхгүй байвал хамтлагийн бичиж болно/

5. админы хамгийн дуртай соло дуучин!

6. намайг хэдэн оноос хойш K-POP сонссон гэж бодож байна? /таамгаараа хэлж болноо яг таарсан байж ч болно таарахгүй байж ч болно гайгүй дөхөж очсоныг нь зөв хариултанд тооцчихноо :>/

7. надтай нэг өдөр төрсөн миний хамгийн хайртай эрэгтэй idol-уудын нэг төрсөн байдаг юм хэн бэ? /нэгдүгээр асуултны хариунд таарах хүн биш шүү :)))/

8. хамгийн дуртай энтэртайнмэнт /хохо шипи хэрэгтэй юу? :)))/

9. хамгийн дуртай эмэгтэй хоёр жүжигчин /нэгийн тааж чадсан ч зөвд тооцно, нөгөөдүүл нь буруу таасан бол/

10. K-POP-оос хөндлөн ганц асуулт :> woogel2pm-н жинхэнэ нэр? :))) /амархан тийм үү?/

Заза тэгээд админ нь бүтэнсайны орой хариугаа гаргах байх 😉 тэгээд бэлэг маань тийм том биш шүү уучлаарай …

Бэлэг:

-Chansung, Taecyeon хоёрын гарын үсэгтэй зураг

-2PM-н нэг наадаг зураг /хэхэ/

-дараа долоо хоногт багтааж KFC-д бургер авч өгье :))) эсвэл Ti Amo орж гоё уух юм авч өгнө /өөрөө сонгоно! мөн өдрөө хэлнэ ;)/ тэгэхдээ байрлал нь хоёулаа хүүхдийн 100-гийн энд шүү 😉 мэдэхгүй бол надтай ярьж болно би заагаад өгнө

Амжилт амжилт! /Сонин бэлгүүд байвал уучил…/

By woogel2pm Posted in Blog Шошго

12 comments on “Тэмцээн!!!

  1. 1.mdj wooyoung orno. Emegtei n jiyeon bish biz?
    2.iu suzy hyuna yuri jieun(secret)
    3.mdhguie shudrga hellee
    4.wonder girls yumuu???
    5.ailee shd bur 100% itgeltei bn
    6.2007 or 8
    7.taah ch bolomjgui asuult bn hehe
    8.mdeej shuudeee JYP
    9.LEE MINHO HAN GA IN bish bhoo
    10.ТЭРГЭЛ
    YR N BL 60% HIISEN BH GJ BDJIIN

Сэтгэгдэл бичих